donderdag 26 april 2018

naar de kapper!

Naar de kapper...

WAT NU AL???

Nee nee, Willem nog niet, die afspraak staat op 11 mei gepland!
Maar ikzelf ga ook graag naar de kapper toe.
Bij mij is het dan geen 30 cm, maar wel een erg dikke bos.
En ja daar ben ik zeer dankbaar voor hoor! maar toch wel fijn als dat een beetje
uitgedund wordt zo nu en dan.
Dit keer ging ik echter niet alleen naar de kapper toe....

Saartje mocht met me mee.
Uiteraard wel veilig in de autogordel.

Saartje hoeft dan weer niet geknipt te worden....
die mag tot en met 11 mei bij Ingrid op de toonbank staan!
(Dat mag ik dan weer niet....op de toonbank zitten :))


Is dat geen mooi plekje?
Nu hopen dat er nog genoeg mensen komen en er nog wat in willen stoppen.
Vorige keer vertelde ik al dat de inzameling erg goed gaat.
Ik kan jullie nu melden dat ik inmiddels het einddoel alweer bij moet gaan stellen.
Zo super geweldig dat iedereen zo meeleeft en Willem sponsort!

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs te gaan bij
Jika of  b4you dan kan je het altijd nog overmaken natuurlijk.
kijk maar rechts in de zijbalk.

Wij gaan nu heerlijk van de vakantie genieten!
En na de vakantie....tja dan heb ik ineens een heel ander kind, dat zal wel weer
even wennen zijn.
En natuurlijk kunnen jullie daarvan hier op het blog van mee gaan genieten.

liefs Willem en Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hoe het begonnen is